KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı

Hukuk büronuzun gelir ve giderlerini kontrol altına mı almak istiyorsunuz? Müvekkilleriniz, personeliniz ve ana kasanızın durumunu mu merak ediyorsunuz? KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı sayesinde, sizlere özel olarak tasarlanmış muhasebe programı ile ofisinizin tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alabilirsiniz.

Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapabilirsiniz. Müvekkillerinizin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile gerçekleştirebilirsiniz.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ürünü Tekno Park Teknoloji Geliştirme Bölgesi ‘nde geliştirildiği için katma değer vergisinden ( KDV) muaf üründür. Satın alma işlemi sonrasında ki fatura işlemlerinde katma değer vergisiz faturalandırma yapılmaktadır. Bu sebeple fiyatlar katma değer vergisiz olarak fiyatlandırılmıştır.

This product is currently out of stock and unavailable.

Quick info
SKU: KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Categories: ,

Description

1) Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz. Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. Satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı ‘nı kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar. Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir. Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.45-12:00 ve 13:00-17.15, Hafta Sonu : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır. Yıllık güncelleme ve destek hizmeti sözleşmesinin yenilenmesi için uygulanacak fiyatlandırma; güncel satış fiyatının %20’si olarak belirlenmektedir (Paket ve kullanıcı sayısı baz alınarak). Örneğin, güncel satış fiyatı 10.000,00 TL olan ürünün, yıllık güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 2.000,00 TL şeklinde olacaktır.

2) Eğitim Hizmeti

Uzaktan eğitim hizmeti yıllık en fazla 5 adet ücretsiz olarak verilmektedir. Ücretsiz hakkı biten KULLANICI, ücretsiz olarak hizmetten faydalanamaz. Uzaktan eğitim hizmeti, saatlik ayrıca ücretlendirilecektir. Ücretsiz hakkı dolan kullanıcı, ücretli olarak hizmetten faydalanmak için öncelikle ödeme işlemlerini tamamlaması gerekir. Ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından uygun gün ve saat belirlenerek hizmet verilecektir. Yıllık güncelleme ve destek hizmeti yenilemesi sonrasında uzaktan eğitim hizmeti adeti yeniden 5 olarak güncellenir. Kullanmadığı hakları var ise bu haklar diğer yıllara devretmez. Satın alan kullanıcılar talepleri doğrultusunda yerinde eğitim hizmetinden faydalanabilirler. Yerinde eğitim hizmeti ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Yerinde eğitim hizmeti fiyatları hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için, lütfen iletişime geçiniz.

3) Dosya Aktarım Hizmeti

Dosya aktarım hizmetinden ücretsiz olarak sadece bir defaya mahsus sistem kurulum yapılırken aşağıdaki şartlar ile yapılacaktır.
  • İlerleyen dönemlerde gelen dosya aktarım bedeli dosya başı ayrıca fiyatlandırılmaktadır.
  • Dosyaların müvekkil adı, karşı taraf, mahkeme adı, esas numarası ve dosya açılma tarihi gibi ana kapak bilgilerinin aktarımı yapılacaktır. Dava dosyalarının aktarılabilmesi için dosyalara ilişkin olan işlem tablosunu bilgilerin MicroDestek’e yönlendirilmesi gerekmektedir. Dosya aktarım hizmetine ilişkin daha detaylı bilgi için lütfen müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçin.

4) Kurulum İşlemleri

KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı kurulum işlemleri, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının sağlanması için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir). Asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz. Asgari Sistem Gereksinimleri – Sunucu
Özellikler Detaylar
İşletim Sistemi Windows 10 Single Language ve üzeri
İşlemci Intel Core i5-5675R İşlemci ve üzeri
Bellek 8 GB Ram
Kapasite 200 GB Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir)
Ek Gereksinimler Yedekleme MicroDestek tarafından yapılacak ise Harici Disk (200 GB)
Önerilen Sistem Gereksinimleri
Özellikler Detaylar
İşletim Sistemi Windows 10 Single Language ve üzeri
İşlemci Intel Xeon Processor E5-2620 v2 (15M Cache, 2.10 GHz)
Bellek 16 GB RAM ve üzeri
Kapasite 400 GB SSD
Ek Gereksinimler Yedekleme MicroDestek tarafından yapılacak ise Harici Disk (1 TB)
Asgari Sistem Gereksinimleri – Ek Kullanıcılar
Özellikler Detaylar
Tarayıcı (Web Browser) Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser
Ek Notlar
  • Server sanal makine olarak çalışabilmektedir
  • Kurulum yalnızca C sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden C sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
  • Veri tabanı olarak MsSql Express 2016 ve üzeri kullanıldığı için herhangi bir lisans gerektirmemektedir.
  • Sistem SSL sertifikası desteklemektedir. Ancak SSL sertifikası kullanılacak ise sertifika satın alma ve kurulum işlemleri iş sahibi tarafından tamamlanacaktır.
  • Sistem web tabanlı olup VPN üzerinde problemsiz olarak çalışabilmektedir.
Sistemi kullanacak kullanıcı sayısına göre asgari sistem gereksinimleri üzerinde değişim meydana gelebilir. 50 ve üzeri kullanıcı sayısına sahip olan hukuk bürosu veya departmanlarının Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek kullanıcı sayısına uygun olan asgari sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz.

5) Kurulum Yönergeleri

Uygun ana makine temin edildikten ve ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından oluşturulan lisans numarası ile kurulum işlemlerine geçilmektedir. Kurulum işlemlerine yönelik yönlendirmeler aşağıda belirtilmiştir. Ana Makine Kurulum Yönergeleri
  • Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.,
  • IIS Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir),
  • Ana Makine Kurulumu ve Lisanslama işlemi (Kurulum esnasında lisans numarası MicroDestek Merkez’den talep edilmektedir.),
  • Yetki ve Veri Tabanı Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir),
  • Ek Kullanıcıların Ulaşımı Güvenlik Duvarı ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem biriminden talep edilerek gerçekleştirilecektir.),
  • Yedekleme Sistemi Kurulumu ve işler hale getirilmesi (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem birimi ile bilgi alınarak gerçekleştirilecektir).
Ek Kullanıcı Kurulum Yönergeleri
  • Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
  • Ek Kullanıcı Kurulumları yapılırken izlenen adımlar(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.),
  • Kurulum sonrası tarayıcı ayarları(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.).

Additional information

Paket Seçenekleri

Kullanıcı Sayısı

, , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı”

Your email address will not be published. Required fields are marked *