KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi

Price range: $1,062.00 through $6,136.00

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile farkı keşfetmeye hazır olun. Ofisinizde ya da kurumunuzda ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile yapabilirsiniz.. Dava ve icra takibi, muhasebe ve doküman yönetimi ile birlikte bu dört temel işleme ilişkin detaylı raporlama seçenekleri sayesinde, ofisinizin ya da kurumunuzun tüm veri ve yönetim işlemlerini tek bir program üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Quick info
SKU: KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Categories: ,

Description

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi  ile hukuk büronuzda ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Dava ve icra takibi gibi temel uygulamaların yanı sıra, muhasebe yönetim sistemi, doküman yönetim sistemi ve detaylı raporlamalar sayesinde, her türlü işleminizi sanal ortamda, sorunsuz, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi paket farklılıklarını aşağıda yer alan tablo içerisinden inceleyebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ni kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.30 – 18.30 , Cumartesi : 09.00 – 12.00 , Pazar : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır. Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti, satın alınan fiyatın %13’ü olarak belirlenmektedir. Örneğin, 1000,00 TL tutarında ki satın almış olduğunuz KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin, bir yıl sonraki güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 130,00 TL şeklinde olacaktır. İlk yılın sonrasında ki fiyat artışı ise tefe ve tüfe oranlarının ortalaması [ (tefe+tüfe)/2 ] kadarlık bir oran üzerinden yapılacaktır. Bu fiyatlandırmanın yanı sıra satın alacağınız her ek kullanıcının satın alma fiyatının %10’u oranında güncelleme ve destek hizmetinize eklenecektir. Örneğin, güncelleme ve destek hizmet bedeliniz 500,00 TL olsun. 295,00 TL tutarında yapacağınız ek kullanıcı satın alımı sonrasında yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız ;

295 x 0,1 = 29,5 (eklenilecek olan tutar)           500 + 29,5 = 529,50 TL şeklinde yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız şekillenecektir.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Eğitim Hizmeti KolayOfis yerinde eğitim hizmeti sadece premium ve gold satın alan kullanıcılar için geçerlidir. KolayOfis Gold Paket satın alan kullanıcılar için yerinde eğitim hizmeti yarım günlük ( 4 saat ) şeklinde verilmektedir. KolayOfis Premium Paket satın alan kullanıcılar için yerinde eğitim hizmeti bir tam günlük ( 8 saat ) şeklinde verilmektedir. KolayOfis Standart paket satın alan kullanıcılar uzaktan eğitim hizmetinden faydalanabilmektedirler. Verilen eğitim hizmeti sonrası talep edilen ekstra eğitim hizmetleri ücrete tabi tutulacaktır. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Kurulum İşlemleri KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi kurulum işlemler, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının kurulabilinmesi için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir). KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz. Server için gerekli olan asgari sistem gereksinimleri İlk Kurulum için 1 gb Disk Alanı. Minumum 160 gb Boş disk alanı (Kullanım oranına göre disk alanı ihtiyacı Farklılık gösterebilmektedir) Minumum 4 gb Ram. Microsoft FrameWork 2.0 veya üstü, Ajax Toolkit 1.1 Windows Xp Pro Windows 2003 Standart – Profesyonel Windows 2008 Standart – Profesyonel Windows Vista Profesyonel – Premium Windows 7 Home Premium – Windows 7 Profesyonel – Windows 7 ultimate Windows 8 Single Language ve üzeri Windows 2003 R2 ve üzeri – Windows 2003 standart r2 Veya Üstü (IIS 6.0 veya üstü Kurulumunu destekleyen Versiyonlar) Yedekleme Modülü için Fiziksel olarak işletim sisteminin kurulu olduğu Harddisk ten ayrı 1tb(kullanım oranına göre değişiklik gösterebilir) veya üstü flash Disk – Harici Disk Programın ve sistemin düzgün olarak çalışabilmesi için ek kullanıcı asgari gereksinimleri Kullanıcı bilgisayarlarında chrome kernel 1.7 ve üstü internet tarayıcısı, KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Dosya Aktarım Hizmeti Dosya aktarım hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Dosya aktarım hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir; Dava dosyalarınızda dosyalarınızın ana kapak bilgilerinin aktarımı yapılacaktır. İcra dosyalarının aktarılabilinmesi için, icra dosyalarınızın Uyap XML çıktılarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Dava dosyalarının aktarılabilinmesi için , dosyalara ilişkin olan excel formatlı bilgilerin tarafımıza yönlendirilmesi gerekmektedir. Aktarım tamamlandığında KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne neler aktarılacak; Öncelikli olarak icra ve dava dosyalarının ayrı olarak aktarılacağı bilgisini vermek isteriz. İcra dosyalarında borçlu , alacaklı ve alacak bilgileri var ise ilam bilgileri talep edilen hak ve izlenecek yol bilgileri aktarım sonucunda KolayOfis’e eklenecektir. Dava dosyalarınızda müvekkil , karşı taraf , davadaki tarafımız, dava ana türü ,en son girilen duruşma tarihi – yeri – mahkemesi , dava değeri , yurt içi yurt dışı dava türü , lehte ve alehte durumu , dava raporu , mahkeme – daire – esas bilgisi aktarım sonucunda KolayOfis’e eklenecektir. Dosyalarınıza ait varsa , duruşma kaydı , ara karar kaydı , muhasebe işlemleri (avans,masraf,vekalet ücretleri,tahsilat,reddiyat,maaş ödeme) , icra dairesi ve dosya numarası bilgilerinin aktarıma dahil olmadığınıda hatırlatırız. Dosyalarınız ile ilişkili olan dokümanların sanal ortamda var olanları aktarım hizmeti ile KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ne eklenecektir. Ancak sanal ortamda yer almayan dokümanlar KolayOfis Yol Arkadaşlığı Hizmeti altında KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ne eklenebilmektedir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Yol Arkadaşlığı Hizmeti Yol arkadaşlığı hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Yol arkadaşlığı hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir; Yol arkadaşlığı hizmeti içerisinde uzman MicroDestek personeli başlangıç aşamasında karşılaşılaşılabilinecek olası eksiklikler ve problemlere anlık olarak çözüm üretecektir. Ayrıca Yol Arkadaşlığı Hizmeti sağlayacak MicroDestek personeli KolayOfis ile ilgili danışmanlık hizmeti verecektir. Ayrıca fiziksel ortamda yer alan dokümanlarınızın ve dosyalarınızın da KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ne aktarılması konusunu da tamamlayacaktır. Fiziksel ortamda yer alan doküman ve dosyaların sanal ortama taşınabilinmesi için gerekli olan donanımsal imkanları kullanıcılar sunmak durumundadır (tarayıcı, bilgisayar, internet bağlantısı gibi).  KolayOfis Yol Arkadaşlığı Hizmeti aynı anda sadece bir lokasyonda gerçekleştirilebilmektedir. KolayOfis Yol Arkadaşlığı hizmeti günlük olarak verilen bir hizmettir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Ödeme İşlemleri KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni dilerseniz web sitemiz üzerinden dilerseniz de Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek satın alabilirsiniz. Ödeme aracı olarak üç farklı seçenekten faydalanabilirsiniz. Havale veya eft, mail order ve PayPal ödeme araçları ile ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Daha önce PayPal ile ödeme işlemi yapmadıysanız, aşağıda yer alan yönlendirme üzerinden PayPal Ödeme İşlemi Nasıl Yapılır makalemizi okuyabilirsiniz. Nt MicroDestek Banka Hesap Bilgileri
Hesap Adı        : NT MİCRODESTEK YAZILIM BİLİŞİM BİLGİSAYAR SAN. VE TİC. LTD.
Hesap Numarası   : 713 - 6299279
Banka Adı        : T. Garanti Bankası A.Ş. 
IBAN             : TR79 0006 2000 7130 0006 2992 79

Additional information

Paket Seçenekleri

, ,

Kullanıcı Sayısı

, , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi”

Your email address will not be published. Required fields are marked *