Serbest meslek makbuzu hazırlama maliyetlerinizi düşürün, hız kazanın ve daha verimli hale getirin.
Makbuz hazırlama, makbuz kesilen kişiye e-posta veya kısa mesaj ile bildirim gönderme, belirli tarihlere göre raporlama ve çok daha fazlası.
E-Serbest Meslek Makbuzu hazırlama işlemini KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirin. Farklı farklı varyasyonlarda E-Serbest Meslek Makbuzunuzu hazırlayın (KDV dahil, KDV hariç, vergi mükellefi, vergi mükellefi değil, tevkifatlı veya tefkifatsız gibi).
Hazırlanmış olan E-Serbest Meslek Makbuzunu kısa mesaj veya e-posta ile ilgili cariye hızlıca iletin. Bilgilendirmeleri elektronik ortamda anında gerçekleştirin. Kargo takibi ve benzeri işlemleri takip etmek durumunda kalmayın. E-Serbest Meslek Makbuzunun anında ulaşması sayesinde tahsilatlarınızı daha hızlı gerçekleştirin.
Hazırlanmış olan E-Serbest Meslek Makbuzlarının örneği ayrıca KolayOfis’te yedeklenir. Dilerseniz makbuzu tekrar tekrar rahatlıkla görüntüleyin. Bunun yanı sıra ofis içinde veya ofis dışında, hazırlamış olduğunuz E-Serbest Meslek Makbuzuna ulaşın.
Hazırlanmış olan E-Serbest Meslek Makbuzları 10 yıl boyunca arşivlenmektedir. Yasaya uygun şeklinde depolanmaktadır. Depolama ve arşivleme işlemleri IBM tarafından gerçekleştirilmektedir.
Aylık gelirinizi kolaylıkla raporlayın.
Daha önceden hazırlanmış olan e-serbest meslek makbuzlarının çıktısı kolaylıkla tekrar alın. Ay içerisinde veya seçilmiş olan iki tarih aralığında göre kaç adet e-serbest meslek makbuzunun kesildiği rahatlıkla gözlemleyin.
Kesilmiş olan veya iptal edilmiş olan makbuzların raporu kolaylıkla hazırlayın. Tarihe, e-serbest meslek makbuzu kesilmiş olan cariye, tutara ve benzeri içeriklere göre rapor filtreleri uygulayın. Rapor çıktıları word, excel veya pdf formatların da dışarıya aktarın.
Daha önceden hazırlanmış olan e-serbest meslek makbuzu çıktısı iptal edilebilir. E-serbest meslek makbuzu iptal edilse dahi kontör sayısından uygulanan işlem düşecektir.
Yapılan tüm işlemleri farklı formatlarda dışa aktarın. Word, excel veya pdf formatında dışarı aktarım işlemini gerçekleştirin. Raporlar, işlem kayıt defteri ve benzeri işlemlerin çıktılarını kolaylıkla alın.
*Aktivasyon bedeli 750,00 ₺ (KDV Dahil) şeklindedir. Kısa mesaj gönderimi ayrıca ücretlendirilir.
* Yıldız ile nitelendirilmiş olan alanlar ve başlıklar ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Bahsi geçen alanlara ilişkin fiyat teklifi almak için lütfen müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçiniz.