KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı
Ön Muhasebe İşlemlerindeki Yardımcınız
Click Here
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı
Ön Muhasebe İşlemlerindeki Yardımcınız
Click Here
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı
Ön Muhasebe İşlemlerindeki Yardımcınız
Click Here

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

Ön Muhasebe İşlemlerindeki Yardımcınız

KolayOfis NG Hesap, Avukat Muhasebe Programı Çözümüdür.

Avukatlar için özel olarak tasarlanmış ön muhasebe programı ile tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alın.

Ofisinizi ve İşlerinizi Kontrol Edin

Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapın. Müvekkillerin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartları ile ilgili her türlü işlemi gerçekleştirin.

Müvekkil İşlemleri

  • Müvekkil avans ve masraf işlemleri,
  • Müvekkil tahsilat ve ödeme işlemleri,
  • Vekalet ücreti işlemleri,
  • Dosya bazlı işlem yapabilme,
  • Genel cari rapor,
  • Avans masraf rapor,
  • Vekalet ücretleri raporu,
  • Masraf listeleri,
  • Mutabakat raporu,
  • Esnek muhasebe raporu.

Personel İşlemleri

  • Personel avans işlemleri,
  • Personel masraf işlemleri,
  • Bir personelin başka bir personele avansı,
  • Avans ve tahsilat iade işlemleri,
  • Personel maaş hak ediş ve ödeme işlemleri,
  • Toplu personel seçimi ile hızlı işlemler,
  • Personel masraf listesi,
  • Personel hesap özeti,
  • Personel bakiye durumu raporu,
  • Detaylı personel muhasebe raporları.

Merkez Kasa İşlemleri

  • Genel gider kaydı,
  • Genel gelir kaydı,
  • Genel merkez kasa raporu

Banka Kart İşlemleri

  • Banka kartı tanımlayabilme,
  • Avans, masraf, tahsilat, ödeme, vekalet ücreti ve diğer tüm muhasebe işlemlerinin banka kart üzerinden yapılabilmesi,
  • Banka kart devir işlemleri,
  • Banka kart mizan,
  • Genel banka kartları raporu.
  •  

E-SMM (Elektronik Serbest Meslek Makbuzu) İşlemleri

  • Vekalet ücreti üzerinden veya hızlı e-SMM kesim işlemi,
  • Farklı KDV oranları üzerinden işlem yapabilme (%0, %1, %8 ve %18) ve KDV istinası işlemleri,
  • Tevkifatlı e-SMM hesaplama ve hazırlama (tevkifat sebebi seçimi),
  • Birden fazla makbuz düzenleyen ekleyebilme ve makbuz düzenleyen kişilere göre ayrı ayrı makbuz numaralarının seçilmesi,
  • Tahsil edilen, net ücret ve brüt ücret üzerinden hesaplama,
  • Arabuluculuk dosyaları için KDV ve stopaj dahil hesaplama yöntemi,
  • Hazırlanmış olan e-SMMnin e-posta olarak gönderilmesi,
  • Kesilmiş olan ve iptal olan serbest meslek makbuzlarının raporlanması,
  • 10 yıl boyunca arşivleme,
  • Daha fazla detay için linki tıklayabilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Örnek makbuz için tıklayın.
  •  

 ⚖️

Dava & İcra

Tüm süreçler tek panelde, UYAP uyumlu.

📄

Doküman Otomasyonu

Şablondan üret, sürümle, imzaya gönder.

📊

Raporlama

Ofis performansı ve gelir analizi bir bakışta.

🔗

e-Belge

e‑SMM, e‑Fatura, e‑İmza / Mobil İmza.

Müvekkil İşlemleri

  • Müvekkil avans ve masraf işlemleri,
  • Müvekkil tahsilat ve ödeme işlemleri,
  • Vekalet ücreti işlemleri,
  • Dosya bazlı işlem yapabilme,
  • Genel cari rapor,
  • Avans masraf rapor,
  • Vekalet ücretleri raporu,
  • Masraf listeleri,
  • Mutabakat raporu,
  • Esnek muhasebe raporu.

Personel İşlemleri

  • Personel avans işlemleri,
  • Personel masraf işlemleri,
  • Bir personelin başka bir personele avansı,
  • Avans ve tahsilat iade işlemleri,
  • Personel maaş hak ediş ve ödeme işlemleri,
  • Toplu personel seçimi ile hızlı işlemler,
  • Personel masraf listesi,
  • Personel hesap özeti,
  • Personel bakiye durumu raporu,
  • Detaylı personel muhasebe raporları.

E-SMM (Elektronik Serbest Meslek Makbuzu) İşlemleri

  • Vekalet ücreti üzerinden veya hızlı e-SMM kesim işlemi,
  • Farklı KDV oranları üzerinden işlem yapabilme (%0, %1, %8 ve %18) ve KDV istinası işlemleri,
  • Tevkifatlı e-SMM hesaplama ve hazırlama (tevkifat sebebi seçimi),
  • Birden fazla makbuz düzenleyen ekleyebilme ve makbuz düzenleyen kişilere göre ayrı ayrı makbuz numaralarının seçilmesi,
  • Tahsil edilen, net ücret ve brüt ücret üzerinden hesaplama,
  • Arabuluculuk dosyaları için KDV ve stopaj dahil hesaplama yöntemi,
  • Hazırlanmış olan e-SMMnin e-posta olarak gönderilmesi,
  • Kesilmiş olan ve iptal olan serbest meslek makbuzlarının raporlanması,
  • 10 yıl boyunca arşivleme,
  • Daha fazla detay için linki tıklayabilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Örnek makbuz için tıklayın.

Merkez Kasa İşlemleri

  • Genel gider kaydı,
  • Genel gelir kaydı,
  • Genel merkez kasa raporu

Banka Kart İşlemleri

  • Banka kartı tanımlayabilme,
  • Avans, masraf, tahsilat, ödeme, vekalet ücreti ve diğer tüm muhasebe işlemlerinin banka kart üzerinden yapılabilmesi,
  • Banka kart devir işlemleri,
  • Banka kart mizan,
  • Genel banka kartları raporu

KolayOfisNG Hesap Avukat Muhasebe Programı Tanıtım Videosu

Güçlü Arama

Dosyalara yönelik verilere hızlı şekilde ulaşın. Dosyaların içerisinde geçen herhangi bir ifadeye göre arama işlemleri yapın ve ardından hızlıca ulaşın. Dosyalara ait dosya genel bilgileri ve  muhasebe işlemlerini, hatta daha fazlasına en hızlı şekilde ulaşın ve işlemlerinizi hızlıca tamamlayın.

Doküman İşlemleri

Muhasebe kayıtlarınız ile ilgili tüm dokümanlar artık burada. Tüm dokümanları sisteme ekleyin ve dilediğiniz yerden ulaşın. Müvekkil bazlı dokümanları ekleyin ve rapor alın.

Diğer İşlemler

İş planlarını KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı’na yükleyin. Sistemin hatırlatma ve uyarılarından faydalanın. İş planlarını eklerken taraflara kısa mesaj veya bilgilendirme e-postası gönderin.

İçe ve Dışa Aktarım

Yapılan işlemleri farklı formatlarda dışa aktarın. Sistemde tanımlı olan şablonlara uygun şekilde toplu olarak dosya, avans, masraf ve benzeri işlemleri ekleyin.

KolayOfis Kurumsal’ı Farklı Yapan Nedir?

f

Dosya Bazlı İşlem İmkanı

f

Avans Masraf Onay İşlemleri

f

Modern, Sezgisel ve Kullanımı Kolay Arayüz

f

Uzaktan Ücretsiz Eğitim Desteği Hizmeti

f

e-SMM İşlemleri

f

Doküman İşlemleri

f

Şeffaf Fiyatlandırma Politikası

f

3. Kişiler ile Yapılan İşlemlerin Takibi

f

Avukatlar Özel Tanımlanmış Olan Alanlar

f

Kısa süreli eğitim yeterlidir

f

Toplu İşlemler

f

Kısa süreli Eğitim

Kurumsal UYAP İş Zekası Uygulamasını Farklı Yapan Nedir?

Dosya ve menü bazlı yetkilendirmeler yapın. Grup tanımlamaları ve kullanıcı kademeleri ile işlemlerinizi ve yetkilerinizi mükemmelleştirin.

Kısa mesaj veya e-posta ile bildirimlerinizi alın. Kuruma özel olarak tanımlanan bildirimler ile hangi bildirimleri almak istiyorsanız sadece onları alın. Yeni doküman ekleme ve son günü yaklaşan özel işlemlere yönelik kısa mesaj veya e-posta ile bildirimlerinizi alın.

KolayOfis NG Hesap web tabanlı yapıdadır. Ancak kurulum işlemleri kullanıcıların sunucularına yapılır. Bu sayede tüm bilgileriniz sizlerde saklı kalır. Depolama, yedekleme ve kullanım alanlarınızı belirleyebilirsiniz.

Yıllık güncelleme, destek ve ücretsiz uzaktan eğitim hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. İsteğe bağlı olarak yerinde eğitim veya destek de alabilirsiniz. Detaylar için müşteri temsilcinizle iletişime geçin.

Neden MicroDestek?

f

Ürün

İş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış, kullanıcı dostu arayüze sahip, esnek ve güçlü uygulamalar geliştiriyoruz.

f

Profesyonel Yaklaşım

Kurumsal tecrübemizi, her müşterimize özel, çözüm odaklı ve profesyonel bir hizmet anlayışıyla birleştiriyoruz.

f

Vizyon

Geleceğin teknolojilerini bugünden hizmetinize sunarak dijital dönüşüm yolculuğunuzda size rekabet avantajı sağlıyoruz.

f

Ekip

Alanında uzman, dinamik kadromuz ve memnuniyetinizi her zaman önceliklendiren destek merkezimizle daima yanınızdayız.

f

Tecrübe

Sektördeki 13 yılı aşkın köklü deneyimimizle, ihtiyaçlarınıza en uygun, güvenilir ve kanıtlanmış çözümleri sunuyoruz.

f

Müşteri Menuniyeti

Tüm bu değerli parçaları tek bir amaç için bir araya getirmektir: Mutlu Müşterilerimiz. İşte MicroDestek'i farklı kılan ve size değer katan temel taşlarımız