NEXT GENERATION
Artık tüm günlük büro faaliyetleriniz aynı serviste.
KolayOfis’le belgelerinizi yönetin, dava ve
icralarınızı takip edin, muhasebe işlemlerinizi
yapın, ajanda, danışmanlık ve süreli işler için
saat takibi yapın.
⚖️
📄
📊
🔗
HATIRLATMA SAYFASI
Kişiselleştirilebilen gösterge paneliyle büronuza ait süreli işlerin listesini, dosyalarınıza ait istatistiki verilerinizi giriş ekranında görüntüleyebilirsiniz.
Kullanıcı program ve sayfa yetkilerini sınırlayabilir, özel menü tasarımı ile programı kişiselleştirebilirsiniz.
DOSYA İŞLEMLERİ
Dava ve danışmanlık dosyalarınızı Arabuluculuktan başlayarak
Temyiz sonucuna kadar tüm safahatını tek bir ekran üzerinden
yönetmenizi sağlar. Dosyanız ile avans-masraf, belge,
duruşma, son durum bilgileri vb. tüm işlemleri tek bir ekrandan
hızlı ve kolayca yapabilirsiniz. KolayOfis dosyaya eklediğiniz
her bir içeriğin raporlanmasını sağlar.
CARİ İŞLEMLER
Tüm carilerinizi sisteme kayıt altına alın. Müvekkil, karşı taraf ve diğer carilerinizi, iletişim, kimlik, adres, telefon vb. bilgilerle kayıt altına alabilir, dilediğinizde tüm bilgilerine ulaşabilir ve raporlayabilirsiniz. Birbiri ile bağlantılı müvekkilleri ilişkilendirerek ister tek ister bütün olarak dosya ve muhasebe raporları alabilirsiniz.
E-MÜVEKKİL
Müvekkilleriniz ileteceğiniz link, kullanıcı adı ve
parola ile kendilerine özel tasarlanmış KolayOfis’e
giriş yapabilirler. Sizin tarafınızda onaylanmış
menüler üzerinden dosyalarını kontrol edebilir,
mali durumunu inceleyebilir ve detaylı rapor alabilirler.
Tek bir aktarım şablonu ile dosyalarınızı sisteme
toplu aktarın.
KolayOfis’te yer alan carilere ait bilgilere, (dosya, sözleşme, belge, vb.) anahtar kelimelerle (müvekkil adı, esas numarası, dosya numarası vb.) arama motorunda aratır gibi hızlıca ulaşabilirsiniz. Ayrıca sadece merceğe tıklayarak tüm kayıtlara ulaşabilirsiniz.
Tüketici Hakem Heyeti, İhtarname, Maaş Hacizleri, 89-1 İtiraz Beyanlar, Sigorta Tahkim işlemleri, Arabuluculuk Modülü, Reklam Şikayetleri ve Diğer Yazışmalarınızı dosyada bağımsız olarak kayıt altına alabilir ve raporlama yapabilirsiniz.
Rapor başlıklarını belirleyebileceğiniz
ve bu başlıkların tasarımını yapabileceğiniz
dinamik bir raporlama sistemi sunduğumuz
Esnek Rapor ile özgün raporlarınıza isim vererek kaydedebilir,
güncelleyebilir ve güncel verileriniz çekebilirsiniz
MUHASEBE İŞLEMLERİ
KolayOfis, rutin muhasebe akışının gerçekte olduğu gibi kayıt altına alınarak raporlanmasını sağlar.
Müvekkil, Dosya, Personel, Merkez Kasa ve Barokart gibi banka hesaplarınız üzerinden işlem yapabilir, avans masraf onay sistemi ile tüm kullanıcıların yaptığı muhasebe girişlerini kontrol altında tutabilirsiniz.
E-SMM
Hatasız hesaplama yöntemleriyle işlem
sonrasında karşılaşabileceğiniz risklerden kurtulursunuz.
Tarih aralıklı raporlama seçeneği ile
E-SMM kontrolünü rahatlıkla sağlayabilirsiniz.
Döviz cinsinden ve tevkifatlı olarak e-SMM kesebilir ve kestiğiniz e-SMM anlık olarak e-posta üzerinden iletilebilir.
İCRA İŞLEMRİ
İcra Takiplerinizi KolayOfis’te hazırlayarak alacağınız XML’ler* ile UYAP’a yükleyebilir, güncel hesap özeti, borçlu görüşmeleri ve haciz işlemleri gibi icra dosyasında
yapılması gereken tüm işlemleri yürütebilirsiniz. KolayOfis Yasal Alacak Takiplerinde en büyük yardımcınızdır.
*UYAP üzerinden XML ile, ilamlı 4-5 Örnek ve İlamsız 7 Örnek İcra takibi açılmaktadır.
SOSYAL KOLAYOFİS
KolayOfis’i kullanan iki ayrı kurum veya büronun yetki vereceği kullanıcılar; belirlenen dosya ana türe göre bilgilere erişebilir veya veri girişi yapabilirler. Veri girişi yapan gönderici KolayOfis’ten gelen bilgiler alıcı KolayOfis programında yer alır. Böylelikle alıcı kolayofisler ve gönderici kolayofisler ile birden çok şubenizdeki veya kurumunuzdaki dosyaları rahatça yönetebilirsiniz.
| İçerik | Gold | Premium | Kurumsal |
|---|---|---|---|
| Günün İşlemleri | |||
| Dosya İşlemleri | |||
| İcra İşlemleri | |||
| Gelen Evrak Havuzu | |||
| Vekalet İşlemleri | |||
| Ara Karar | |||
| İş Planları | |||
| Duruşma İşlemleri | |||
| Muhasebe İşlemleri | |||
| Merkez Kasa | |||
| Genel Gelir - Gider İşlemleri | |||
| SMM Hazırlama | |||
| Doküman Yönetimi | |||
| Toplu XML Hazırlama | |||
| Dosya Ekleme ve Güncelleme Alanlarında Ana Türe Göre Kişiselleştirme | |||
| Toplu Matbu Evrak | |||
| Avans Masraf Onay İşlemleri | |||
| Hızlı Arama Alanı | |||
| Esnek Rapor | |||
| Dilekçe Editörü | |||
| Hakem Heyeti | |||
| Arabuluculuk Modülü | |||
| Sosyal KolayOfis | |||
| E-Müvekkil Girişi | |||
| Kayıt Defteri | |||
| Teminat İşlemleri | |||
| Esnek Rapor Kayıt | |||
| İhtiyati Haciz İşlemleri | |||
| Toplu Avans Masraf | |||
| Menü Yapılandırma | |||
| Sözleşme Yönetimi | |||
| Performans Yönetimi | |||
| Teminat İşlemleri |