KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi

NEXT GENERATION

Artık tüm günlük büro faaliyetleriniz aynı serviste.
KolayOfis’le belgelerinizi yönetin, dava ve
icralarınızı takip edin, muhasebe işlemlerinizi
yapın, ajanda, danışmanlık ve süreli işler için
saat takibi yapın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi

NEXT GENERATION

Artık tüm günlük büro faaliyetleriniz aynı serviste.
KolayOfis’le belgelerinizi yönetin, dava ve
icralarınızı takip edin, muhasebe işlemlerinizi
yapın, ajanda, danışmanlık ve süreli işler için
saat takibi yapın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi

NEXT GENERATION

Artık tüm günlük büro faaliyetleriniz aynı serviste.
KolayOfis’le belgelerinizi yönetin, dava ve
icralarınızı takip edin, muhasebe işlemlerinizi
yapın, ajanda, danışmanlık ve süreli işler için
saat takibi yapın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi

NEXT GENERATION

Artık tüm günlük büro faaliyetleriniz aynı serviste.
KolayOfis’le belgelerinizi yönetin, dava ve
icralarınızı takip edin, muhasebe işlemlerinizi
yapın, ajanda, danışmanlık ve süreli işler için
saat takibi yapın.

 ⚖️

Dava & İcra

Tüm süreçler tek panelde, UYAP uyumlu.

📄

Doküman Otomasyonu

Şablondan üret, sürümle, imzaya gönder.

📊

Raporlama

Ofis performansı ve gelir analizi bir bakışta.

🔗

e-Belge

e‑SMM, e‑Fatura, e‑İmza / Mobil İmza.

Anasayfa

Kişiselleştirilebilen gösterge paneliyle büronuza ait süreli işlerin listesini, dosyalarınıza ait istatistiki verilerinizi giriş ekranında görüntüleyebilirsiniz.

HATIRLATMA SAYFASI

Duruşma, Ara Karar ve İş Planlarının süresi gelmeden önce hatırlatarak yasal sürelerin takip edilmesine yardımcı olur. Personel bazlı süreli iş ataması yapabilir, performans değerlendirme raporları alabilirsiniz

HATIRLATMA SAYFASI

Kişiselleştirilebilen gösterge paneliyle büronuza ait süreli işlerin listesini, dosyalarınıza ait istatistiki verilerinizi giriş ekranında görüntüleyebilirsiniz.

 

Sık Kullanılanlar & Kişiselleştirme

Programa ait bu özellik ile menüler içerisinde gezinmeden dilediğiniz işleme tek bir tıkla ulaşabilirsiniz.

Kullanıcı program ve sayfa yetkilerini sınırlayabilir, özel menü tasarımı ile programı kişiselleştirebilirsiniz.

Dosyaya Ait Tüm Bilgiler Tek Ekranda

DOSYA İŞLEMLERİ

Dava ve danışmanlık dosyalarınızı Arabuluculuktan başlayarak Temyiz sonucuna kadar tüm safahatını tek bir ekran üzerinden yönetmenizi sağlar. Dosyanız ile avans-masraf, belge, duruşma, son durum bilgileri vb. tüm işlemleri tek bir ekrandan hızlı ve kolayca yapabilirsiniz. KolayOfis dosyaya eklediğiniz her bir içeriğin raporlanmasını sağlar.

Tüm carileri sisteme kayıt altına alın

CARİ İŞLEMLER

Tüm carilerinizi sisteme kayıt altına alın. Müvekkil, karşı taraf ve diğer carilerinizi, iletişim, kimlik, adres, telefon vb. bilgilerle kayıt altına alabilir, dilediğinizde tüm bilgilerine ulaşabilir ve raporlayabilirsiniz. Birbiri ile bağlantılı müvekkilleri ilişkilendirerek ister tek ister bütün olarak dosya ve muhasebe raporları alabilirsiniz.

Dosya güncel bilgileri müvekkil erişimine açın

E-MÜVEKKİL

Müvekkilleriniz ileteceğiniz link, kullanıcı adı ve parola ile kendilerine özel tasarlanmış KolayOfis’e giriş yapabilirler. Sizin tarafınızda onaylanmış menüler üzerinden dosyalarını kontrol edebilir, mali durumunu inceleyebilir ve detaylı rapor alabilirler.

Gün içerisinde KolayOfis’e eklediğiniz tüm belgeleri bir havuzda görüntüleyebilir, inceleyebilir ve raporlayabilirsiniz.

Dosyalarınıza Sigorta Bilgileri, Değer Kaybı, Marka Patent ve İşe İade gibi işlemleri için özel alanalar ekleyebilirsiniz.

Belgeli, belgesiz dosyalarınızı sisteme toplu aktarın

Tek bir aktarım şablonu ile dosyalarınızı sisteme
toplu aktarın.

  • Toplu Muhasebe Aktarımı
  • Toplu Muhasebe Aktarımı
  • Toplu Duruşma Aktarma
  • Toplu İcra Aktarımı
  • Toplu Büro Vekalet Ücreti Aktarımı
  • Toplu Teminat Mektubu Ekleme

Tek tık İle KolayOfis’e kayıtlı her şeyi aratın

HIZLI ARAMA
 

KolayOfis’te yer alan carilere ait bilgilere, (dosya, sözleşme, belge, vb.) anahtar kelimelerle (müvekkil adı, esas numarası, dosya numarası vb.) arama motorunda aratır gibi hızlıca ulaşabilirsiniz. Ayrıca sadece merceğe tıklayarak tüm kayıtlara ulaşabilirsiniz.

Dosyalarınızdan bağımsız hızlı İşlemler gerçekleştirin

HIZLI İŞLEMLER

Tüketici Hakem Heyeti, İhtarname, Maaş Hacizleri, 89-1 İtiraz Beyanlar, Sigorta Tahkim işlemleri, Arabuluculuk Modülü, Reklam Şikayetleri ve Diğer Yazışmalarınızı dosyada bağımsız olarak kayıt altına alabilir ve raporlama yapabilirsiniz.

Alışılagelmiş raporları unutun!

RAPOR İŞLEMLERİ

Rapor başlıklarını belirleyebileceğiniz
ve bu başlıkların tasarımını yapabileceğiniz
dinamik bir raporlama sistemi sunduğumuz
Esnek Rapor ile özgün raporlarınıza isim vererek kaydedebilir,
güncelleyebilir ve güncel verileriniz çekebilirsiniz

  • Hazır Rapor Seçeneği
  • Esnek Rapor Seçeneği
  • Grafikli Rapor Seçeneği

Büronuzun muhasebe yönetimi artık çok kolay

MUHASEBE İŞLEMLERİ

KolayOfis, rutin muhasebe akışının gerçekte olduğu gibi kayıt altına alınarak raporlanmasını sağlar. Müvekkil, Dosya, Personel, Merkez Kasa ve Barokart gibi banka hesaplarınız üzerinden işlem yapabilir, avans masraf onay sistemi ile tüm kullanıcıların yaptığı muhasebe girişlerini kontrol altında tutabilirsiniz.

E-SMM modülü İle makbuzlarınızı 10 yıl saklayın

E-SMM

Hatasız hesaplama yöntemleriyle işlem sonrasında karşılaşabileceğiniz risklerden kurtulursunuz. Tarih aralıklı raporlama seçeneği ile E-SMM kontrolünü rahatlıkla sağlayabilirsiniz.

Döviz cinsinden ve tevkifatlı olarak e-SMM kesebilir ve kestiğiniz e-SMM anlık olarak e-posta üzerinden iletilebilir.

Yasal alacak takiplerinizi tek bir merkezden yönetin

İCRA İŞLEMRİ

İcra Takiplerinizi KolayOfis’te hazırlayarak alacağınız XML’ler* ile UYAP’a yükleyebilir, güncel hesap özeti, borçlu görüşmeleri ve haciz işlemleri gibi icra dosyasında yapılması gereken tüm işlemleri yürütebilirsiniz. KolayOfis Yasal Alacak Takiplerinde en büyük yardımcınızdır.

*UYAP üzerinden XML ile, ilamlı 4-5 Örnek ve İlamsız 7 Örnek İcra takibi açılmaktadır.

Hesaplamalarınızı zahmetsizce yönetin

Gelişmiş hesaplamalar seçeneği ile tüm hesaplamalarınızı ayrı bir alanda yapabilirsiniz.

Farklı KolayOfis sistemleri arasında veri transferi sağlayın

SOSYAL KOLAYOFİS

KolayOfis’i kullanan iki ayrı kurum veya büronun yetki vereceği kullanıcılar; belirlenen dosya ana türe göre bilgilere erişebilir veya veri girişi yapabilirler. Veri girişi yapan gönderici KolayOfis’ten gelen bilgiler alıcı KolayOfis programında yer alır. Böylelikle alıcı kolayofisler ve gönderici kolayofisler ile birden çok şubenizdeki veya kurumunuzdaki dosyaları rahatça yönetebilirsiniz.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

YARDIM MERKEZİ

KolayOfis Paket Farklılıkları

İçerik Gold Premium Kurumsal
Günün İşlemleri
Dosya İşlemleri
İcra İşlemleri
Gelen Evrak Havuzu
Vekalet İşlemleri
Ara Karar
İş Planları
Duruşma İşlemleri
Muhasebe İşlemleri
Merkez Kasa
Genel Gelir - Gider İşlemleri
SMM Hazırlama
Doküman Yönetimi
Toplu XML Hazırlama
Dosya Ekleme ve Güncelleme Alanlarında Ana Türe Göre Kişiselleştirme
Toplu Matbu Evrak
Avans Masraf Onay İşlemleri
Hızlı Arama Alanı
Esnek Rapor
Dilekçe Editörü
Hakem Heyeti
Arabuluculuk Modülü
Sosyal KolayOfis
E-Müvekkil Girişi
Kayıt Defteri
Teminat İşlemleri
Esnek Rapor Kayıt
İhtiyati Haciz İşlemleri
Toplu Avans Masraf
Menü Yapılandırma
Sözleşme Yönetimi
Performans Yönetimi
Teminat İşlemleri