MicroDestek, 2009 yılından bu yanan yelpazesinde bulunan yedi farklı hukuk yazılımı ile hukuk büroları, avukatlık ortaklıkları ve kurumların hukuk departmanlarına hizmet vermektedir. %100 Türk mühendisleri tarafından tasarlanan ve geliştirilen hukuk yazılımları, kullanıcıların her türlü ihtiyacını karşılamaya yönelik oluşturulmuştur. Kurum, kuruluş ve hukuk bürolarına özel dava ve dava yönetimi modelleri tasarlanmıştır. Yerli yatırım ve yerli üreticiler ile tasarlanıp geliştirilen hukuk yazılımı ürünleri, geliştiricilerin sektör içerisine yakın olması sebebi ile hukukçuların ihtiyaçlarını bire bir karşılamakta ve çok kolay bir kullanıma sahip olmaktadır. Bünyesinde barındırdığı yedi farklı hukuk yazılımı ile her türlü kullanıcıya hitap eden bir ürün yelpazesine sahiptir.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation serisi ile sizlere yepyeni bir deneyim sunuyor. Hukuk büro veya departmanınız için ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation ile çözümleyin.Farkı keşfetmeye hazır olun.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation ürünü Tekno Park Teknoloji Geliştirme Bölgesi ‘nde geliştirildiği için katma değer vergisinden ( KDV) muaf üründür. Satın alma işlemi sonrasında ki fatura işlemlerinde katma değer vergisiz faturalandırma yapılmaktadır. Bu sebeple fiyatlar katma değer vergisiz olarak fiyatlandırılmıştır.
KolayOfis Kurumsal, kullanıcı sayısı çok olan kurum, kuruluş, büyük ölçekli şirket ve holdinglerin merkez hukuk müşavirlikleri, sözleşmeli hukuk büroları ve tahsilat için kurulmuş olan çağrı merkezlerinin operasyonel süreçleri, dava süreçleri takibi ve yasal alacak takip sistemlerini yönetmek için geliştirilmiş merkezden yönetimi sağlayan bir pakettir. Büyük ölçekli hukuk büroları ve kurumların tercih edebileceği ürünle ilgili daha fazla detaylı bilgi için aşağıda yer alan yönlendirme alanını kullanınız. Açılan ekran üzerinde detaylı bilginin yanı sıra, sunum talebi ve satın alma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.
Şirketiniz veya kurumunuz içinde ki tüm sözleşmelerin takip ederken zorluk mu yaşıyorsunuz? Tüm yapılması gereken işlemlerin yerine getirilip getirilmediğinden emin olmak için bir yol mu arıyorsunuz? Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi ile tanışmanın tam zamanı. Yeni sözleşme eklemek, onaylamak ve dijital olarak sözleşmeler kontrol altına almak için tam aradığınız yerdesiniz. Hangi sözleşmenin sona eriş tarihi yaklaşıyor, hangi sözleşme yenilenmeli, hangi sözleşmeler üzerinde düzenlemeler yapıldı gibi sürekli takip etmeniz gereken konularda artık size Contract Flows Sözleşme Yönetim Sistemi yardımcı olacak.
Sözleşmeleriniz elden ele dolaşmasın! Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi ile tüm sözleşmelerinizi sürdürülebilir, ölçülebilir, denetlenebilir, raporlanabilir ve güvenilir bir şekilde yönetebilirsiniz.
Hukuk büronuzun gelir ve giderlerini kontrol altına mı almak istiyorsunuz? Müvekkilleriniz, personeliniz ve ana kasanızın durumunu mu merak ediyorsunuz? KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı sayesinde, sizlere özel olarak tasarlanmış muhasebe programı ile ofisinizin tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alabilirsiniz.
Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapabilirsiniz. Müvekkillerinizin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile gerçekleştirebilirsiniz.
KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi, Arabuluculuk Yazılımı Çözümüdür.
Toplantı tarihleri, hazır matbu evraklar, muhasebe yönetimi ve çok daha fazlasınız KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi ile yönetin. Hem işleyişinizi kontrol altına alın hem de gelir gider dengenizi çok daha iyi yönetin.
KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi
KolayOfis Bulut Hukuk Otomasyon Sistemi, kurulum işlemlerinden, donanım maliyetlerinden ve veri yedeklemekten sıkılan, üyelik sistemi sayesinde hukuk yazılımını kiralayarak kullanmayı düşünen hukuk büroları ve kurumlar için tasarlanmıştır. %100 güvenilir sunucular üzerinde saklanılan veriler sayesinde, hiç bir bilgi hırsızlığı veya benzeri bir durum ile karşı karşıya kalmadan, çok daha az maliyete katlanarak hukuk yazılımınızı kullanabilirsiniz. Küçük, orta ve büyük ölçekli hukuk büroları ve kurumların tercih edebileceği ürünle ilgili daha fazla detaylı bilgi için aşağıda yer alan yönlendirme alanını kullanınız. Açılan ekran üzerinde detaylı bilginin yanı sıra, sunum talebi ve satın alma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.
KolayDava Dava Takip Programı ile dava takiplerinize yönelik her türlü işlemi yapabilir, bu dosyalar ile ilgili muhasebe, dokümantasyon ve raporlama işlemlerinizi tek bir program üzerinden yönetebilirsiniz. Özellikle icra dosyası sayısı düşük olan hukuk büro ve kurumları için tasarlanmış olan KolayDava Dava Takip Programı iş süreçlerinizi hızlandıracak, dosya hakimiyetinizi arttıracak ve sizlere büyük zaman kazandıracaktır.
KolayDava Dava Takip Programı; kullanıcılarına sadece bir hukuk takip sistemi değil, aynı zamanda iş takibi, hatırlatmalar, elektronik ortamda doküman takibi ve arşivleme, ofis dışı kullanım için alt yapı sağlamakta ve tüm bu özelliklerini kolay ve yeni nesil bir arayüz ile birleştirmektedir. Web tabanlı yapısı sayesinde her türlü platformda (akıllı telefon, tablet, diz üstü ve masa üstü bilgisayar ) kullanım uygunluğu sunmaktadır.